Ugglar

Sitter och surfar på Ikea, Bolagret och H&M:s heminredning, och blir så sjukt köpsugen. Antagligen för att jag inte har några pengar.




Funderar också över varför jag så fort tröttnar på kläder/inredning?

När nyhetens behag lagt sig, liksom.



 
Gjorde lövbiffsgryta nyss. Tinade upp köttet från frysen. När det var uppvärmt luktade det rått kött och blod i hela köket. Kan inte hjälpa det men jag är så sjukt äckelmagad att jag nästan spyr av det. Oscar brukar t ex få rensa fläskfilén för att jag jag helt enkelt inte klarar av det pga av kvällningarna jag får. Var kommer detta ifrån? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oscar och även jag brukar få rensa fläskfilén ;)

2009-06-08 @ 21:24:36
Postat av: Em

Men va konstigt! Kom du i håg när vi praoade på coop och jag höll på att spy och bli omvänd till vegetarian av doften i köttet, när jag tog in dig dit ryckte du på axlarna och sa "det var väl inte så farligt".

Nu har jag inga problem med köttdoft av förklarliga anledningar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback