Baka liten kaka

Skatteåterbäringen har kommit! Vad gjorde jag då? Åkte med Jenny till Ikea.

Kom hem lite fattigare.

Vi blev helt lyriska över alla roliga bakgrejer de hade fått in. Låter som vi är två bulltanter, trots att jag väääldigt sällan bakar. Jenny shoppade loss på florsockerströare och mönster till kakor, hehe. Vi hittade även de här roliga tårtunderläggen (som ni ser nedanför) som går att använda flera gånger om, som vi båda bara var tvugna att ha.

Dessutom köpte jag på mig lite tyg som jag skall rama in. Låter skumt, men det är snyggt. Tro mig. Kanske lägger in en bild senare, som bevis.  
 
DRÖMMAR TårtunderläggDRÖMMAR Schablon, set om 5

Ikväll är det fotboll. Sverige - Malta. Inte för att jag är speciellt intresserad, men jag kan ju försöka.

Denna kväll har även kommunen fixat skolavslutning för högstadieelever med skumparty på torget. Jag har första parkett från mitt sovrumsfönster. Tydligen skall Promoe komma och göra den äran också. Kan ju vara spännande. Svennebanan.  

Kommentarer
Postat av: jenny

vi ska ju bli bulltanter nu! det är ju jätteroligt,speciellt nu när man kan göra så fina kakor! :) jag spånar fortfarande på vad jag ska bjuda dej på..det ska bli så skoj när du kommer hit! puss o tack för idag!

2009-06-10 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback