Memory lane

Har suttit och diskuterat projektarbetet med Josefin och Christina på Blå dörren idag. Efter det åkte jag raka vägen till 3 butiken på Kungsmässan. Upptäckte nämligen igår att min bindningstid snart går ut och då kan det ju vara kul att fixa sig en ny mobil när man förlänger abonnemanget tänkte jag. Sagt och gjort. Nu har jag en ny Sony Ericsson i mina händer. Gick dock inte att kopiera över mina kontakter, tack och lov finns eniro.se.
 
  

Fortsätter att köra på den vita mobil-stilen som ni ser.  Har verkligen fastnat för den. Ovanför har ni en av mina tuffa kellog's tallrikar också. Me like.

Annars har jag hållt på en del med spelninglistan till festen. Är uppe i 120 låtar - rent 90-tal. Värsta nostalgitrippen. Har ändrat mig angående utstyrseln också. Lämnar det tidiga 90-talet och hoppar fram några år och hamnar på typ 1995, tror jag. Lite knästrumpor, orange, svart kort klänning med axelband, tight sammetsband runt halsen och ja. Ni får se.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback