Rivaler om en kung

Idag trollade jag barnen till djur, det tyckte de var roligt.

Skönt med helg nu, känner att jag behöver det. Har huvudvärk (vilket är ovanligt när det gäller mig) och näsan är helt smockfull med snor. Har slutat hosta som en idiot i alla fall, alltid något. Blir en lugn kväll med cheddar popcorn, cola och kostymdramat The other Boleyn girl. Man får passa på när Oscar inte är hemma. Den handlar om intriger och maktspel bland kungligheter. Vet med säkerhet att jag inte kommer bli besviken.

Imorn blir det fest hos den numera 22 åriga Jenny och Melodifestivalfinal. Då ska jag må bättre!  


Kommentarer
Postat av: Anja

Alla verkar vara sjuka nu... Jag blev precis frisk från min lilla förkylning. Födelsedagsbarnet är också snorig har jag märkt... Vi ses i morn =)

2009-03-13 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback