Sommarplaner

Nu är Hultsfred bokat! Och jag som sa "aldrig mer" efter förra gången. Men vad finns det att göra? Killers, Kings of leon och Franz ferdinand. Det går liksom inte att motstå. Ser ut att bli en biljett till Way out west också. Numera är ju Antony & the Johnsons bokade, och dem har jag ju missat TVÅ gånger. Det får jag inte lov att göra en tredje gång, då kan det vara kört. Alltså verkar det som att det blir en festivalsommar för min del. Men jag vill ju sola och bada också! Vi får hålla tummarna för en sommar med toppenväder helt enkelt, för jag har inte råd att åka utomlands också. Funderar lite på en tripp till Gotland dock. Det mest exotiska Sverige har att erbjuda. 

Hade en kul lördagkväll hemma hos Jenny! När man är där finns det ingen hejd på dansandet. Åt massa ölkorv, har börjat falla för det. Såg opera-Malena vinna Mello. Har inte så mycket att säga om det. Kan funka, eller så gör den det inte. Vi får se.    

Kommentarer
Postat av: e.

Vem drar du till hultan med? :)

Postat av: Elin

Vad kul! Känns inte riktigt som min grej men tack ändå :)

2009-03-17 @ 14:35:20
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback