Hospital beds

Melodifestival-review-4: Tänker inte skriva så mycket om festivalen i lördags. Den var tråk. Agnes har såå mycket mer potential än det hon uppvisade, inte mycket go alls i låten ju. Star pilots hade plagierat sig själva med singeln vi hört på radion en miljon gånger. Enligt mig var Sarah Dawn Finer bäst, hon kan verkligen sjunga, det tyckte internationella juryn också. Vi har faktiskt tyckt ganska lika, bortsett från valet av Amy Diamond.
 
Imorgon är det uppvisning av teatern. Ska bli kul och lite nervigt. Skönt när det är över i alla fall. Nästa vecka blir det praktik. Sen går det mot projektarbete, härliga våren och special pedagogik. Tjoho.

Jag, Osc och Lina har bokat bord på kommersen den 28:e. Ska försöka kränga lite prylar, har en uppsjö av skit. Nån som har lust att haka kanske? Förutom att rensa ut gör man ju också en god gärning för miljön och den hållbara utvecklingen. Inte illa. (Hjärntvätt).




Det här är min favoritlåt för tillfället! Hospital beds med Cold war kids.
Bör spelas högt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad ballt med komersen!! Haha!!



Var inte alls något go nä i mello.... tråki tråk..



Lycka till imorgon love!

Postat av: Mathilda

jag vill haka!! men saljs inte allt for typ 2 spann dar? man typ tjanar 20 kr pa hela dagen, haha. fast rolig grej. synd att det ar SVINKALLT dar inne... men det ar ju nastan april dar da. vad kostade bordet? count me in

2009-03-02 @ 22:06:17
Postat av: Matilda Örnmark

Är det bara jag som inte hajjar något, vad är kommersen?? puss

2009-03-04 @ 07:11:10
URL: http://diariomatilda.blogg.se/
Postat av: e.

Hur gick det igår??

2009-03-04 @ 09:44:35
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback