90's

Sitter och googlar kläder som inspiration till 90-tals festen. Är inne på lite Kelly och Donna stil á la Beverly hills 90210 - tidigt 90-tal. Eller ska man köra på FuckingÅmål-Elin? Adidasbyxor och Championtröja? Savannbyxor? Grunge med trasiga jeans och flanellskjorta/kofta? Eller varför inte lite Spice girls?





Måste säga att jag ser en del likheter med dagens mode. Svart spets (Kelly nedre bilden), blommiga och svarta tighta bodys (eller body och body, men nästan. På Donna båda bilderna) finns ju liknande grejer på Gina tricot. Jeansjacka, tights, väst, trasiga jeans, leopardmönstrat. Tror jag har fått en bild över hur jag vill se ut i alla fall!
Någon som vet om man kan få tag på USA-sockor nånstans?!

Kommentarer
Postat av: e.

Så jävla ballt! Fasen att i inte kan vara med............... När jag tänker 90-tal så tänker jag jazzbyxor och jazzkjol :)

Postat av: Jenny

usa sockar brukar finnas på gekås=)

2009-03-25 @ 14:09:25
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback