Dr feelgood

Vaknade upp till snö och slask idag. Inte roligt. Köpte ju påskliljor till krukan på altanen igår. Undra hur de små gulingarna mår nu. Pluggar hemtenta idag. Går aningen trögt. Har som sagt ingen motivation och lust för tillfället.
 
Imorgon ska ju vi sälja prylar på kommersen! Har börjat förbereda mig med lägsta-pris inne i huvudet, de prutar ju som idioter. Men alla bäckar små, har med mig hur mycket skit som helst. Det värsta är om priset för bordet blir mer än det man får sålt för bara, då har man stått där i onödan. Haha.  

 

Det här var en av de bästa låtarna jag visste när jag var liten. (Det har jag min syster att tacka för ;P) Lätt att den kommer spelas på festen! Cool James & Black Teacher. Ja jag vet, det är ett himla tjat på mig nu.

Kommentarer
Postat av: Mary

Om du fixar fram deras outfit från videon så lovar jag att ha på mig det på festen! Haha. Lycka till med försäljningen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback