Vardagsmys

Oscar jobbade bara halva dagen idag så vi tog bilen till Varberg. Visade min fina skola, åt pasta med kyckling, grädde, pesto och soltorkade tomater på Blå dörren och gick en sväng i affärer. Lite vardagsmys. Köpte med oss räkor hem. Tänkte kalasa på dem framför Seven pounds.

Har börjat skriva på mitt CV, är kanske ute i sista minuten men jag måste ju ha ett sommarjobb! Hade visserligen tänkt anmäla mig till vikariepoolen för förskolan, men de har väl stängt i juli?! Så jag måste ju ge mig själv en chans att ha något att falla på, om det inte skulle gå vägen. Har ju varit så bortskämd med Majgården under 3 år...    

Kommentarer
Postat av: e.

De har stängt v.28-31 tror jag...

Postat av: Anja

Hemtjänsten är ett jobb jag kan rekommendera, och dom behöver ofta hjälp verkar det som! Man får så mycket kärlek tillbaka av penisonärerna tycker jag.

2009-03-22 @ 16:47:55
Postat av: jenny

blå dörren är mysigt! varberg är mysigt!! pussen!

ps. jag är ledig påskafton! ses då!! puss!! <3

2009-03-23 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback