En lat dag

Den här dagen har gått i bakisandans tecken. Det blev en del dricka igår. Men kul var det och med trevligt folk! Känns som att jag snart stiftat bekantskap med alla delar av Mölndal, där Björn numera bor.  
  
Jag och Oscar har i alla fall gått runt i mjukiskläder hela dagen. Åt en sen frukost med kokade ägg, rostat bröd och O'boy. Har hängt vid datorn och drömt mig bort till resmålet Skiathos i Grekland. Läst ut Rävungen av Torey Hayden som jag skall sammanfatta till litteraturseminarium 5. Druckit kaffe i solen på altanen. Ätit pizza. Nu inväntar jag Gossip girl.

Man mår bra av att ha sådana här dagar, faktiskt.

Imorgon är det skola hela dagen lång. Skall börja med åtgärdsprogram. 4 dagar kvar i skolan + en mentorsträff. Det är bara att härda ut. 

Kommentarer
Postat av: e.

Låter inte helt fel! Vill också ha en sån dag!



Längtar till onsdag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback