Everybody move your body

Godmorgon allihopa!

Sitter redo att plugga på litteraturseminarium 3. Tänker dock börja dagen med en upplyftande låt. Såg ju självfallet på första semifinalen av eurovision igår. Underbart att Malena gick vidare! (dock är låten verkligen ingen favorit från min sida). Grymt också att Finland (jaa.. jag är väl kvar i eurodiscon, lite granna) och Armenien gick till final. Man vill bara dansa till Armeniens. Gillade den första gången jag såg videon på inför programmen också. Låten har dock en tendens att bli liiite tjatig mot slutet, men det skiter jag i. Trodde i övrigt att jag typ var den enda som fastnat för dem, då schalgerpanelen dissade låten, men icke! Europa och Emely föll tydligen för den också. Gött.



Nu blir det Salamanca och Tre magiska G:n. Oh så roligt. Inte.

Kommentarer
Postat av: e.

Var ska du kolla på eurovision?

Jag har ju helt glömt av att det är :)

Postat av: e.

kommer!! Vilken tid?

2009-05-14 @ 10:20:53
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback