Frankly my dear I don't give a damn

Var ju som sagt på Gekå's igår. Fick köpt en del bra grejer. Elin fyndade på som bara den till lägenheten hon och Peter snart skall flytta till. Måste alltid köpa film när jag är där. Igår blev det Middlemarch. Ett kosytmdrama som jag inte sett! Jag nördar alltså vidare. Den har i alla fall fått 8,3 av 10 på imdb, så jag blir förhoppningsvis inte besviken. Var tvungen att lägga ner Borta med vinden i kundvagnen också. Bästa filmen ever.

 

Vivien Leigh (Scarlett) är sjukt snygg.
Var avundsjuk på hennes klänningar när jag var liten.



Är färdig med rapporten nu som vi hade som inlämningsuppgift. Blev exakt 4 sidor. Nu orkar jag inte bry mig det minsta mer om den.   

I väderleksrapporterna för helgen visar de stor sol och över 20 grader. Underbart! Tänkte försöka bli lite brun den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback