Hultan 09

Dessa spelningar skall jag garanterat se på Hultsfred:

The Killers
Kings of Leon
Franz Ferdinand
Gossip

Dessa spelningar vill jag se på Hultsfred:

Markus Krunegård
Regina Spektor
A camp
Mando Diao
Timbuktu
Promoe
Slagsmålsklubben
John ME

Dessa spelningar kan jag halka in på, på Hultsfred, men är absolut inget måste:

Lars Winnerbäck
Anna Ternheim
Sahara Hotnights
The Sounds
White lies
Peter Bjorn and John
Melody Club
Dungen
Jenny Wilson
Adiam Dymott


FATTA VAD MÅNGA BRA BAND DET ÄR ÄNDÅ!!



Ikväll är det fest hos Björn som gäller.

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag tänkte precis samma som du, vad många bra band det är som spelar! Spelar inte Håkan Hellström?

2009-05-23 @ 22:17:46
Postat av: Mary

Wohoo. jag börjar bli mer och mer sugen på festival nu du. Fast ajg hade helst åkt till Borlänge och peace and love tror jag. Förresten, winnerbäck spelar 4 ggr under hultsfred, du måste ju se han åtminstone en gång! för min skull, så får du ringa så ajg får höra lite :P hoppas du mår bra vännen. PUSS

Postat av: Anja

Jag vet i alla fall att jag ska jobba i sommar :) Sen hade jag tänkt åka en sväng till Norge också. Ingen solresa än vad jag vet. Sen har jag väl lita andra planer också som jag hoppas på. Jag ska se till att få en bra sommar iaf:) Ska du nån mer stans än till Hultsfred?

2009-05-24 @ 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback