Inclusion

Hade föreläsning på engelska idag av en professor i specialpedagogik från Skottland vid namn Julie Allen. Tack och lov pratade hon inte på obegriplig skotska, men hon hade ju ändå accenten med sig. Så himla go. Just den accenten är det enda jag tycker är bra med det hypade bandet Glasvegas. Nog om det.

Snart blir det tillagning av köttfärsås och plugg till ett litteraturseminarium som handlar om elevers olikheter och specialpedagogisk kunskap. 

Först vill jag bara nämna en stadsdel i lilla staden Kungsbacka som känns bortglömd och som jag blivit lite förälskad i. Västra villastaden. Så himla mysig. Gick och delade ut Myra-reklam där förut. Husen är gamla och stora, trädgårdarna lummiga och gröna och dessutom är inget hus det andra likt. Jag gillar't. 

Nu kurrar magen ihjäl sig.        

Kommentarer
Postat av: Josefine

Äntligen någon som minns! =D Visst vad hon underbar, Lady Lovelylocks alltså... =)

Julie Allen var ju riktigt bra btw. Väldigt lätt att förstå med ja. =)

Postat av: Anonym

Älskar västra villastan!!

2009-05-06 @ 20:00:16
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback