Surt sa räven

Idag blir det två stycken föreläsningar, 3, 5 timmar sammanlagt. Matematik respektive svenska i ett specialpedagogiskt perspektiv. Väntar på Amelie som kommer och hämtar upp mig i bilen om 45 minuter. Har dötid att spendera. Förstår inte varför jag inte kan sova längre än till nio, högst tio på morgonen längre.

Har skickat in en beställning på en fotobok över bilderna från Sardinien förra året. Hade gjort ett skitsnyggt album på ifolor.se, men när det skulle skickas in för beställning godkände de inte min internetanslutning. Har försökt att fixa och trixa hur länge som helst utan resultat. Albumet ligger alltså färdigt på datorn utan att kunna framkallas och hånler åt mig. Igår fick jag nog och gjorde snabbt ett nytt, inte på långa vägar lika snyggt, på gordinegenbok.se. Kommer få hem det om 14 dagar.     

 

Jag vill bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback