Pluggeri & jobb

Blev godkänd på både hemtentan och projektarbetet så nu kan man pusta ut och hämta andan inför den kommande månaden med ny kurs och mera plugg. Den 5 juni går vi på sommarlov. Skall bli så himla skönt! Då har jag avklarat två år på högskolan. Det är helt sjukt vad tiden går. Jag kan inte fatta. Om ett och ett halvt år skall jag ut på arbetsmarknaden med en utbildning i ryggen där jag kan kalla mig för förskollärare. Schyst.
 
I sommar blir det i övrigt jobb på Myragolf, skall stå i kiosken/kansliet. Svara på frågor, ta betalt, växla pengar osv. Skall bli ganska kul faktiskt. Var lite orolig där ett tag att det inte skulle bli nåt jobb alls, men jodå allt artar sig. Nu får vi bara hålla tummarna för att solen visar sig från sin bästa sida juni, juli, augusti.     

Kommentarer
Postat av: Mary

Bra jobbat vännen! :D Det är sjukt vad tiden går fort ja, helt otroligt! Får ses snart igen! PUSS

Postat av: Elin

HÄRLIGT JOBBAT SOFIE!!! Är stolt över dig min vän!

2009-05-05 @ 07:52:37
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback