Sort it out

Nedräkning: 2 dagar kvar i skolan nästa vecka + mentorsträff imorn. Orkar inte mer. Skall klämma fram ett arbete på 4 sidor innan man får gå på lov också. Det går inte för min tankeverksamhet har lagt ner för den här terminen. Tack och hej.

Efter mentorsträffen imorn kommer Elin och hämtar upp mig. Tänkte ta en ride till Gekå's. Ganska dumt med tanke på att jag inte fick fullt CSN-bidrag/lån denna månad, men vill man så vill man och då är det bara att offra sig.




På torsdag blir jag gräsänka (som mormor så fint uttrycker det) i några dagar. Oscar drar nämligen till Siestafestivalen, som varje år. Tycker personligen inte att det är så jätteintressanta band i år. Skulle vara Placebo då. Bättre var det förra året, som jag dessvärre missade. Caesar's (f d Caesar's palace) gjorde festivalen den äran. Tycker fortfarande att det är sjukt konstigt att jag aldrig sett dem trots att jag lyssnat på dem sen jag var 13. Hur går det ihop? Dåligt med spelningar antar jag.



Det här är den enda riktiga videon av bandet som jag hittade.
Inte ens Jerk it out (som var värsta hiten) fanns.
Är de ljusskygga eller?!

Kommentarer
Postat av: e.

GeKå's it is!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback