Johan, Kevin och Lars.

Vad gör man när man sitter vid datorn inte orkar plugga, har läst alla bloggar och surfat på facebook? Mitt svar är att kika musik på youtube.
 
Fick upp Johan Palms Emma-lee och jag måste erkänna att jag tycker den är lite catchig. Sommarplåga? Nu väntar vi med spänning på vad Lars Eriksson kan komma att erbjuda med sin skiva, som jag har för mig skall släppas. Han och Johan var ju faktiskt såhär i efterhand de enda roliga med stjärnglans i Idol 2008. Kevin Borg liksom, hallå? Visst han sjunger bra osv, men han är ju lika kul som ett slätstruket lakan.

Hellre skräniga toner och känsla, än perfekt sångröst och opersonligt-tråkigt.



Johan Palm


 
Lars Eriksson

Hur bra är inte Lars då?! Köper lätt skivan NÄR den kommer.

Kommentarer
Postat av: Emely

Sjunger han Emma-Lee??? VA? Jag som trodde att han sjöng Emily.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback