Calle Ike-a

Jag tycker att Calle skall vinna Idol. Han har varit min favorit sedan auditionen med Walking in Memphis. Han har grym sångröst, är charmig och egen! Rolig är han också. Efter duetten med Mariette utspelade sig denna dialog:
Jihde: - Vad skulle erat band heta?
Calle: - ... Calle med kompis!
Haha. Lite Helge Skoog varning där.

  

Tvingade med Oscar till IKEA idag. Hade tänkt köpa lite julstuff. Men det fanns inte sånt julstuff som jag hade tänkt mig. Kom istället hem med en ny handdocka i form en en katt, doftljus, en kavel (måste ha till pepparkaksbaket som aldrig blev av förra året!) och två röda krukor. Väldigt spännande. Nu ligger i alla fall den arma kraken, Oscar alltså, i soffan och sover.  Hallå eller. Ikväll blir det fläskfilé, pepparkakor och Gran torino. Någon som vet om den är bra?


Kommentarer
Postat av: Mary

Fasen, du hann före mig med att skriva om Calle! :P äsch, inte behöver du köpa en kavel, jag använder vinflaskor, haha! Tack för igår, det var mys, och det gillar vi! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback