Make a wish

Nu när december nalkas är det ju dags att börja tänka på om man har något att önska sig.
Grejen är ju den att man inte har några direkta önskningar längre. Det man vill ha köper man eftersom man tjänar sina egna pengar. Men det är ju inte julklapparna som gör julen. För mig är det familjen/släkten och allt mys runt om. Annat var det när man var liten. Då räknade man varenda liten klapp och jämförde bland kompisarna vem som hade fått flest. Det spelade liksom ingen roll VAD det var för klappar. Lustigt det där. Hur som helst så frågade mamma vad jag önskar mig, så därför kommer min lilla önskelista här nedanför.

Önskelista:


- Roliga kuddar
- Stavmixer
- Skålar i olika storlekar
- Sjalar
- Halsband/armband
- Mysiga tofflor
- Lösviktsteer
- Teburk
- Temuggar
- Hängande ljuslyktor att ha i fönstret
- Doftljus
- Sällskapsspel
- Modest mouse - We were dead before the ship even sank
- Beverly hills, box nr 2
- Sex & the city, säsong 5 & 6

+ massa annat som jag själv inte är medveten om än.
Folklore xl mug
marimekko cushion 146

                                       
 
Ljus: Åhlens 
Mugg: Indiska
Kuddar: Marimekko 
Sjal: Gina tricot
Tofflor: H&M


Kommentarer
Postat av: elin

Jag har precis gjrt en till mig och Peter som jag satt upp på kylskåpet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback