Inte nu igen

Jag har tagit mitt förnuft till fånga. Struntar i att åka iväg på mentorsträffen. Blir ju inte direkt bättre av det. Får ta och komplettera istället, det är ju inte hela världen. Störigt att vi valt att samla alla tre träffarna på en och samma dag bara. Men shit the same.



MERA LISTOR ÅT FOLKET!!


Låt som när du är ledsen sörjer till: Allt som slår ann mina melankoliska strängar. Gärna en djup vemodig mansröst a la Nick Cave. Eller typ Red house painters, Anthony & the Johnsons eller dylikt.
Vad säger du för att imponera på någon? Säger inget för att imponera, är bara mig själv. Eller lite extra treeevlig kanske jag är, men sån är ju jag. Trevlig alltså ;)
Hur imponerar man på dig? Genom allmänbildning, människointresse, musikintresse, ödmjukhet, charm, bland annat
Är du allergisk mot något: Pollen. Får dessutom små fläskläppar av saftiga morötter och hela mandlar
Har du haft sex idag: Nope
Nästa mål i ditt liv: Ta examen, skaffa jobb
Hur svarar du i mobilen: Hallåååå
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle ta det lugnt med halsen
Antal timmar sömn inatt: Många! Vaknade dock lite då och då av min täpta näsa
Sov du ensam: Nej, Osc sov ju med mig
Brukar du komma i tid: Alltid! Vet inte hur man gör för att komma försent?
När mår du bra: När jag är hemma med tända ljus, Oscar och lite gott vin
När blev du fotad senast: På festen i lördags
Hur känner du dig nu: Not on top
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad saknar du: Min röst
Hade du en bra kväll igår: Jadå, fast inget utöver det vanliga 
Favoritdryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen: Ja, annars ser jag ut som en gorilla
När brukar du oftast gå och lägga dig: Typ elva
Sysslar du med någon idrott: Nej
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Frisör-silver-schampoo
Du samlar på: Brev, dagböcker, minnen
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
Gillar du golf: När det går bra
Vilken tid gick du upp idag: Tio
Har du sovit i din egna säng inatt: Jaa
Har du strumpor på dig nu: Nej, tofflor
Solar du ofta: På sommaren, ja! Funderar på att gå till kapseln på hudmottagningen igen och sola mot eksemet också 
Är du flygrädd: Nej, fast det känns lite i magen innan man skall iväg
Hur vig är du: Inte splitt och spagat-vig, men stå med raka ben och sätta i handflatorna i golvet vig! Och nästan benet bakom huvudet vig. 
Vad dricker du helst när du är törstig: Coca cola, saft
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn eller godis
Senaste låt du hörde: The Kooks - Seaside


Kanske skulle sätta igång med portfolion idag då? Fast jag känner att jag vill ha allt material samlat först. Blir så splittrat annars och så kanske jag ångrar mig om jag sätter in något nu, som jag kommer på en bättre lösning till i december? Well, well. Vi får se.  

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej.

Du missade inte så mkt på mentrosträffen.. he vi var 4 st där.. Krya på dig och hoppas att allt annars är bra med dig!! Kram jennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback