En helg i HBG

Jag är trött. Helsingborg var kul! Jag och Emely relaxade och tog igen lite tid på fredagen. Åt sjukt gott kycklingspett på Mezo och frossade i morotskaka och kikade på Idol hos Lollo och Dea (som också pluggar där nere).

Och igår var det fest. Jenny (Fransson) kom ner då, vilket var kul! På kvällen tillagade vi (grå) lax från Netto, pimplade vin, spelade Med andra ord och dansade innan det bar vidare ut på Tempel. I kön träffade vi Hollywoodfrun Maria Montazamis bror som var med i Emelys nollningsgrupp, haha. Inne på Tempel shottades och dansades det. Blev indragen i en klunga med folk där det slutade med att jag dansade något salsaliknande med en Timbuktu-look-a-like. Det var kul. Han var så sjukt bra på att dansa, så det var liksom bara att följa. Varför inte mer pardans? Det är ju liksom mycket roligare än att skutta runt för sig själv.       



På tåget hem satt jag och Jenny och fnissade över att Per-Martin, vår gamla lärare från Smedingetiden, satt på sätet framför oss. Han hade precis samma blonda flygiga hår och pipskägg som då. En väldigt orginell människa.

Nu måste jag äta. Har typ bara fått i mig frukost och en vaniljlatte idag.

Kommentarer
Postat av: mathilda

är det samma bror som var med i programmet och hälsade på maria i usa??

2009-11-09 @ 01:49:42
Postat av: sof

ja det är samma bror! haha.

2009-11-09 @ 11:19:53
Postat av: Maria J

hej babe!

haha det förvånar inte mig att han ser likadan ut. herre gud kommer du ihåg alla konstiga saker ni gjorde mot honom..ni var ju helt sjuka..haha

puss

2009-11-10 @ 11:22:36
Postat av: Joakim

Tycker absolut att du skall läsa den, låt den bli något mer än en kollektiv för dammråttor ;)



Jo det hade varit härligt om de kunde föras in som ett ämne i skolan och vid ett rätt så tidigt skede av skolgången, tror att det skulle hjälpa till längre fram.

Men många kastar dock bort tanken och menar att filosofi är inget mer än sjuka tankar som man inte borde spendera något tid på, ack vilken bortkastad tankegång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback