Halloween och en försvunnen röst

Det var en grymt rolig fest hos Maria! Vi åt gott, hon hade pyntat fint, alla var utklädda, dansgolvet rockade, folket var skönt och vi hade installerat en "bikt" i ett av rummen, där videokameran gick på högvarv. Vet dock inte om man vågar se den filmen så här i efterhand? Den som vann pris för bästa utklädnad var Johan. Han var på pricken lik Greger eller Kapten Klänning (Robert Gustavsson) så han tog hem vinsten med all rätt. Annars fanns Djävulen, ett inkassokrav, Björnligan, Michael Jackson, Jultomten och annat löst drällande - dött och levande - folk på plats. Får se om det dyker upp några bilder, själv missade jag att ta med kameran.

Mer då? Jag har gått och tappat rösten. När jag försöker få fram ord kommer det bara ut ett väsande ljud. Sjukt frustrerande. Känner att det bubblar i mig av prat bara för det. Klarade i alla fall av bildlektionen i skolan, trots mina kära klasskompisar som tycker om att retas ;) Däremot blir det ingen avslutande VFU imorn. Kan ju gärna inte hålla i en musikaktivitet utan att varken tala eller sjunga. MÅÅSTE bli av med det här innan torsdag bara!! Skall ju ner till Emely och åka på "studentkryssning" då ju, Helsingborg-Helsingör. Haha.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback