Hej nöt

Efter skolan idag åkte jag och Amelie till Gekås. Det var så regningt och tråkigt och vi hade inget bättre för oss, så så fick det bli. 

Jag fick köpt första julklappen. Gött att vara ute i god tid. Dock gjorde jag även ett dåligt köp. Tänkte vara lite julig och såg till att köpa med mig en röd grytlapp som det stod "God Jul" på. Grejen är den att när jag kom hem och plockade upp sakerna upptäckte jag att det inte alls stod God Jul på grytlappen. Nej, för det står "luJ doG". Bara om man speglar sig med grytlappen står det God Jul. Nötterna har sytt fel, och jag är nog den största nöten av alla som inte ens såg att det stod luJ doG på just min grytlapp. Hur vore det om man tittade sig för innan? 

Så i jul kommer jag skylta med "luj dog" i mitt kök. Stackarn, vem är luj liksom?





... Eller så vänder jag bara på lappen, då blir den helröd istället.

Kommentarer
Postat av: Mary

haha, då har ni något att skratta åt iallafall! eller så är det bara irriterande :P

Postat av: jenny

HAHAHA. det var det roligaste! TOK! roligt att köpa julklappar också. har du slagit in den än? hihi.puss

2009-11-23 @ 18:56:54
Postat av: zzara

haha det hade jag nog inte heller upptäckt förrens efteråt =) Men jag fick mig ett gott skratt =) fniss

2009-11-26 @ 19:05:21
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hahaha ja den grytlappen var ju ett riktigt klipp. Kom du ihåg att vi plockade till oss fryspåsar? när jag kom hem och niklas skulle frysa in bröd så visade han mig påsen han sa

- haha amelie jag kan ju fan inte ens få in mitt lillfinger i påsen....vi hade tagit dom minsta fryspåsarna...funkar om man ska frysa in russin men inget annat, hahaha hade du oxå de problemet??

2009-11-28 @ 22:19:02
URL: http://missamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback