Little black dress

Hade tänkt ta svinsprutan idag. Var duktig och gick upp i tid för att vara på husläkarna när de öppnade vid 9:00. Väl på plats var det näst intill kalabalik. Nummerlappar hit och dit, köer kors och tvärs, barn och vuxna. Så när jag väl börjat finna mig till rätta i detta kaos får jag dock reda på att jag inte alls får vaccinera mig denna dag. Det var för barn, ungdomar upp till 18 och riskgrupper. Jaha. Det var ju typiskt. Så nu måste jag dit nästa vecka, igen. Och då är det ju massa grejer i skolan, plus att jag skall vara tomte. Olägligt. Har en känsla av att jag kommer få feber av den där sprutan nämligen. Men nu skall vi vara positiva! 

Det var SÅ nära att jag köpte den lilla-svarta-nyår-jul-fest-it-klänningen som jag vill ha förut. Den satt som en smäck. Grejen är den att jag inte har pengar till sånt just nu (är inne på sparisarna). Dessutom skall jag in till Göteborg och Elin och gå en vända på stan imorn, så jag tänkte att det var dumt att göra slut på allt innan dess. Får dock inte klänningen ur huvudet. Då är det väl rätt att köpa, eller?   


Kommentarer
Postat av: elin

vi köper den imon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback