Making a list

Märks kanske att jag inte gör så mycket idag? Har fått pluggat till litteraturseminariet i alla fall.

du heter: sofie
smeknamn: kallas ytterst sällan för nåt annat än sofie, men om det händer sof, soffan
vad tror folk om dig? det skiljer sig beroende på vilka människor det handlar om. men har hört från några att de t ex tror att jag inte kan bli arg 
stämmer det? vilket inte stämmer över huvudtaget. jag kan bli sjukt arg
vad får du oftast komplimanger för? hår, händer, fötter, leende
brukar du skratta för dig själv? haha ja, det händer, t ex om jag får ett roligt sms eller kommer att tänka på nån kul anekdot 
vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Gött, då blir dom glada! Jag hade gärna gått, men jag är hemma typ sju ikväll! Usch :( Kan vi gå imorn kanske? Puss"
var bor du? kungsbacka
trivs du där: tro det eller ej, men det gör jag!
äger du några converse: en hel hög 
brukar du bli för full: jaaa. tydligen var jag det i lördags, haha. fast jag spyr och deckar inte 
är du blyg? njae
vill du hellre ha mail än brev: nej, brev är exotiskt nu för tiden
tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, typ
har du spytt offentligt: ja, tyvärr 
är du nöjd med ditt liv: ja, än så länge har jag inget att klaga på :)
är du bortskämd: lite
vad gör du i morgon: måste åka på hatad mentorsträff, får sitta där stum så tiden kommer gå långsammare än vanligt - om det nu är möjligt
vad är det värsta du vet? översittare, sport
hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det varierar. när pengarna kommer slösas det oftast för mycket, sedan står det still
vilken kändis tycker du är en bra förebild? ... ... vet int' 
vad längtar du till? att få tillbaka rösten, åka ner till emely, december 
är det okej att gråta: självklart
när grät du senast: var ett tag sen nu faktiskt. brukar dock ha lätt till gråten
vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa, spara, dela med mig 
bär du glasögon eller linser: nej
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: verkligen inte
vill du gifta dig: ja
vill du ha barn: ja
är du bra på att laga mat: börjar bli. oscar tycker det i alla fall.
är du musikalisk? jovars. har ingen sångröst, men däremot taktkänsla och kan spela lite piano och gitarr 
tror du på ett liv efter döden: på något sätt, kanske
bor dina föräldrar tillsammans: ja
har du tandläkarskräck: nej. har alltid blivit bortskämd hos tandläkarn för att mami jobbar där
har du någon gång gråtit dej till sömns: jaaa
biter du på naglarna: ja, tyvärr

Kommentarer
Postat av: jenny

o jenny härmar IGEN!! hoppas det är bättre med rösten. jag har hela dagen gått och undrat hur du egentligen låter. vore det inte ett utmärkt tillfälle att videoblogga?? när du väser lite gulligt. jag hade nog fnissat lite iallafall!! näää,nu är jag dum och retas! <3 älskling! krya på dej!

2009-11-03 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback