Myyyyyys

Det har varit en mysig dag med Elin i stan! Var så längesen vi träffades. Och hur nöjd är inte jag då? Klänningen jag blev kär i igår, köpte jag idag fast 150:- billigare. De hade sänkt priset. Det lönar sig att vänta, eller nåt.

Ikväll blir det ännu mera mys, fast med Maria och Jenny.

Herregud så mys-pys-tjatig jag har varit den här hösten. Men jag gillar't.     

På tal om mys så har ordet "fredagsmys" verkligen kommit för att stanna. Helt plötsligt skall alla fredagsmysa. Eller alla har kanske alltid gjort det, men inte har alla gått runt och tjatat om detta fredagsmys tidigare, eller? Det kanske bara är jag som är lite efter och har missat det? Eller så är det facebooks fel där var och varannan statusuppdatering innehåller just ordet "fredagsmys", och därför uppmärksammar jag det på ett annat sätt. Jaja, en liten parantes bara.   

Kommentarer
Postat av: Mary

Mys ska det vara, det bara är så! Ses snart, och då vill jag se din nya klänning! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback