Stoppljus och svin

Har precis köpt en röd vinterjacka. Ni kan kalla mig stoppljuset! Skall känna mig fram om det är en keeper eller om jag skall se till att få pengarna tillbaka. 

Nu är det bestämt. Nästa vecka skall jag vaccinera mig. Har äntligen lite tid då. Skall bli gött att få det gjort. Då kan alla svina på och jag slipper bli någon smittobärare som svinar ner någon annan. Fint att visa lite solidaritet för sina medmänniskor. 

Nu skall jag skriva ihop en komplettering till de missade mentorsträffarna. Kul, kul, jättekul. Inte.    

Kommentarer
Postat av: jenny

ta ett kort på jackan och lägg ut!! :) jag vill se.



- ja, alla gör verkligen rotfrukter! det är galet vad det är inne nu då. buu,potatis och ris är så förra året. ja,torpet var fint. om jag hade kunnat ställa det i centrala stan så hade det vart ett solklart köp! puss

2009-11-12 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback