Tomten och sprutan

Tomteriet gick bra! Barnens ögon tindrade i kapp och ingen drog mig i skägget - de ville kramas istället. Trodde dock att 5 åringarna skulle vara aningen skeptiska. Jag har ändå vart där en del och är ingen jätte direkt och kan absolut inte agera med basröst, men de svalde det med hull och hår ändå. Vissa vågade knappt ens gå fram till mig. Sötast var ändå en liten tvååring vars högsta önskan var en discokula. Hoppas han får en sådan på julafton!

Nu har jag äntligen tagit min svinspruta också. Åkte till närsjukhuset igår kväll och fick gå direkt in och sprutas. Smidigt. Nu värker armen, som väntat. Hoppas på att febern håller sig borta bara. Har dock hört att andra dagen skall vara värst? Imorn då, alltså. Hoppas inte. Skall ju adventsmysa hos Lisa då!       

Kommentarer
Postat av: Mary

hoppas hoppas att du mår bra idag och imorgon! vill ju ses! :) fick du ngn bild tagen på dig som tomte, isåfall vill jag se! :)

Postat av: zzara

Ja nu är här mysigt.. =) de gillar vi..



Ja portfolion.. haha den har jag begravt.. =)



Hopps du mår bra imorrn, jag låg i feber i två dar..

2009-11-26 @ 19:03:29
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback