Tidsfördriv

Det märks kanske att jag inte haft något speciellt för mig idag?


När gick du upp idag?
09:20

Diamanter eller pärlor?
Pärlor, tycker det är finare

Senaste filmen du såg på bio
Inglorious basterds

Favorit-TV- program?
True blood

Vad åt du till frukost?
En lingongrova med pepparot på och havrepuffar i mjölk

Vad är ditt andranamn?
Pernilla

Din favoritmat?
Grillat, rotfruktsplåt, mammas potatisgratäng.. typ

Vilken mat gillar du inte?
Ärtsoppa, lever

Favoritchips?
Grillchips eller vanliga saltade potatischips

Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar inte på nån skiva för tillfället

Favoritmacka?
Chiabatta med nåt gott på, räkor kanske?

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Egenkära, dryga, "jag-är-bättre-än-dig", översittare - helt enkelt

Vilka är dina favoritkläder?
Jeansleggings och nån slags tunika, typ

Om du fick åka vart du ville på semester?
Kina, Nya Zeeland, eller nåt exotiskt och varmt

Favoritklädmärke?
Har jag inget

Var vill du dra dig tillbaka?
I soffhörnet med en pläd

Favorittid på dagen?
15:00 skolan är slut, dagen är kvar och kvällen väntar

Var är du född?
Varbergs BB

Vilken är din favoritsport att se på?
Pft... fri-idrott, då

Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Både och

Pedikyr eller manikyr?
Pedikyr

Några spännande nyheter att berätta för oss?
Har som smått börjat planera papis 60-års dag

Vad ville du bli när du var liten?
Veterinär, jobba på hunddagis, tv-hallåa, "diskerska- och torkerska"

Varit i Afrika ?
Nej

Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja!

Varit med om en bilolycka?
Nej

Favoritdag i veckan?
Fredag

Favoritrestaurant?
Har ingen direkt. Men gärna nåt grekiskt eller Italienskt.

Favoritblommor?
Solros

Favorit-snabbmatsrestaurant
Mc donalds

Äger du en cykel?
En som inte fungerar

Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Åhléns, de har allt. Fina kläder och inredningsprylar

Läggdags?
23 snåret

Senaste personen du delade en middag med?
Oscar

Vad lyssnar du till just nu?
Min mixpod på bloggen

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms


När såg du senast din mamma?
I förrgår

Vilken är din favoritjulsång?
Julen är här - Tommy Körberg & Sissel


Vilken är din favoritplats?
Hemma


Vilken plats föredrar du minst?
Bajamaja på festival


Vad skrämde dig om natten som barn?
Konstiga skuggfigurer. Därför bullade jag upp täcket som en sköld mot det.


Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Flams med Osc


Kan du spela poker?
Nej, fast jag har ett bra pokerface


Tycker du om att mysa/kela?
Ja


Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet!


Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, inredning, roligheter


Vad har du för ringsignal?
Collection of stamps - I'm from Barcelona


Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min plastficka med skolgrejer


Kan du byta olja på bilen?
Nej, kanske om jag försöker


Läser du någon dagstidning?
GP


Dansar du i bilen?
Sjunger, speciellt när det bara är jag och radion/stereon


Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P3!!!


Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Mejladressen till Plaza kvinna


När var du i kyrkan senast?
Farmors begravning :(


Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Karin Barseö (svenska och franska), Marianne Lövendahl (engelska)


Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Antingen på campingsemestern med familjen Svensson när jag var 13, 14 eller så var det nog faktiskt Hultsfred i år. Herregud!


Kommentarer
Postat av: Joakim W

Ja Julen är här - Tommy Körberg & Sissel är helt klart bäst! Utan den så är det ingen jul ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback