Vardagslyxxxxa med mig själv

På fredag skall jag träffa de här sötnosarna:



Planerna för idag är att:
gå långpromenad, köpa skvaller-gotte-blaska, baka "Enkel kanelbulle/sockarkaka" a la Pernilla Wahlgren (fråga mig inte), bada bubbel, krypa upp i soffan och lyxa mig. Nånstans där emellan skall jag trycka in lite plugg också. Fast får se hur det blir med den saken. Låter inte riktigt som att det hör hemma en sån här dag. 

Kul grej:
Oscars kompis åkte till Biarritz i Frankrike för att gå en surfarkurs på en vecka (ja, låter... konstigt). Det var dock storm alla dagar så de fick aldrig några lektioner, utan festade hela veckan istället. Jag ställer mig frågan; är det alltid storm i Biarritz? Såhär såg det ut när jag och Emely var där i början av juni 2007.



Bilden speglar inte riktigt verkligheten. Vi blåste nämligen nästan bort.
Det vita i vattnet är i alla fall skum som bildats för att vattnet slungats fram och tillbaka. 
Såg helt sjukt ut, nästan som att allt var täckt av grädde. 


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh det ska bli så mys!!! Just nu ligger jag i badet :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback