Freaky Friday

Idag hade vi ett vääääldigt effektivt litteraturseminarium där ansträngningen låg på noll. Men så får man ha det ibland! 

För att fira att helgen är här och att pengarna kommit så gick jag och shoppade lite smått och gott. Bland annat kläder till halloweenfesten. Blev även kär i linnet som ni ser här under, det kommer bli skitsnyggt med mitt stora, svarta, långa pärlhalsband till. På tal om kläder. Fick hem H&M-katalogen för våren i brevlådan igår. De har shape-at up! Fanns massa fint. Förstår dock inte varför de kommer med en katalog med vårkläder nu? Vintern har ju knappt börjat och sommaren har ju precis tagit slut. Det verkar i alla fall som det blir mycket blommiga- och etniskamönster, spetsar och pasteller (som varje vår). 



Imorgon ser det ut som att min, Osc's, Jockes och Adams efterlängtade "Morgan-kväll" blir av. Denna kväll innebär pizza, Captain Morgan + cola och umgänge hos Jocke och Adam. Aningen grabbigt kanske, men trevligare (och underhållande) sällskap än Jocke och Adam är svårt att hitta, eller nåt. Haha. Snackade om Morgan-kvällen i slutet av augusti, så ni förstår att vi väntat länge - men nu är det dax!        



Angående vaccinering eller ej. Får lyssna på de blivande sjuksköterskorna Jenny och Anja och ta den där sprutan. Då blir mamma glad också.     

Kommentarer
Postat av: elin

jag tog sprutan i måndags och hade ont i armen i 4 dagar, hade inte tagit den om jag inte skulle åka till Kineserna!

Postat av: jenny

orka med en vårkatalog nu!? kanske i januari möjligtvis!? jag ska ta sprutan på måndag på dagen. är du ledig så ring, så kan vi bli stuckna tillsammans. pösse

2009-10-23 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback