Who let the dogs out?

Har fått reda på att vår grannhund, som är stor som en kalv, har epelepsi och ägarna misstänker även en psykisk störning i huvudet på hunden. Ojdå. Nu är jag ju inte det minsta rädd för att stöta på dem i trappuppgången! Det räckte ju liksom inte med att hunden drar och sliter i kopplet och skäller så fort den ser en, och kommer galopperande och ställer sig på bakbenen och blir lika lång som mig när ägarna inte har uppsikt. Och min kära mami som knappt vågar hälsa på om man inte möter upp henne (hon är livrädd även för de minsta hundarna) hon kommer ju inte sätta sin fot här om jag skulle tala om detta. Det är nog bäst att hålla tyst. 

... förstår inte grejen med att klämma in 4 vuxna människor, en gigantisk hund och en liten hund i en trea.



Här är mina fina tänder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback