Hungrig som en varg

När jag var liten använde jag ofta uttrycket "jag är hungrig som en varg". Det uttrycket stämmer in på hur jag skulle beskriva känslan i magen nu. Det kurrar och knorrar. Måste orka göra något att äta bara. Det får bli smörgås. Oscars farmors bakade bröd. Gott. 

Skulle egentligen gjort sista dagen på VFU:n imorn. Men det blir bara tre barn på hela avdelningen (det är ju lov). Så jag skall göra sista dagen på tisdag istället. Skall hålla i en musikaktivitet med de små barnen då. Idag hade vi förresten en liten halloweenfest. Barnen fick bland annat leta godisråttor i ett mörkt rum med ficklampa. Det var lite "läskigt" men uppskattades.   

Det snurrar i huvudet, känner att jag inte riktigt har koll på saker och ting.
Har kommit fram till att nästa vecka ser full ut i alla fall.
Måndag: Bild med Mats
Tisdag: VFU
Onsdag: Mentorsträff
Torsdag: Musik med Marie och sedan ta tåget till Emely i Helsingborg
Fredag: Emely och Helsingborg
Lördag: Emely och Helsingborg
Så var det bara Söndag kvar.

Insåg precis att jag inte kommer ha nån tid till att plugga på nästa litteraturseminarium. Får försöka klämma in det nånstans. Jaja, det löser sig.  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback