Spökveckan

Skall till Gekå's idag. Risken är dock den att det är en miljon människor där (lov och grejer), men skit samma. Jag vill dit! Nu. Oscar och Lina skall bara sluta jobba först.

Och imorn är det VFU igen. Vi har "spökvecka" denna veckan. Så barnen får komma utklädda till förskolan vilka dagar de vill och till vad som helst. Blir massa pyssel och sånger i halloween-anda. Skall bli roligt att få vara med i dessa festligheter.

Spöket Göte
(melodi: Skala banan)


Det var en gång ett spöke
som faktiskt hette Göte.
Och Göte var så lycklig
för han skrämdes ju så bra.
Nu skrämmer jag dig BU BU
nu skrämmer jag dig BU BU
nu skrämmer jag dig
nu skrämmer jag dig
Nu skrämmer jag dig BU BU!

 


Kommentarer
Postat av: jenny

den fina visan måste vi sjunga på lördag!!!! jag älskar den. skrattar varje gång jag sjunger den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback