Tema: halloween

Jag och Oscar var i leksaksaffären förut och spanade på halloweenutstyrslar. Skall ju på halloweenfest i slutet av månaden. Skall bli roooligt, firar Maria då också!

Frankensteins monster kommer i alla fall att dyka upp på festen! Testade att provsminka Oscar till det, och han blev faktiskt riktigt bra. Kanske skulle satsat på att bli sminkös av nåt slag? Eller inte. Själv skall jag vara vampyr. Lite tråkigt kanske, men jag har alltid velat vara vampyr på maskerad så jag måste ju ta chansen när den dyker upp. Tänderna jag köpte var dock inte vad jag önskade. Ser ut som att jag har världens största snusläpp, dessutom får jag kvällningar och sluddrar när jag pratar. Låter som en attraktiv vampyr, inte sant? Får se om jag hittar nåt bättre att byta ut dem till. Vill ju gärna inte gå runt och dregla hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback