Watch out

Har kommit på bästa lösningen för vampyrtänderna till festen imorn. Jag får helt enkelt gå runt och bära dem i ett glas - det är ju mina löständer. Tar ju inte på dem förän jag skall bita någon. Mohaha. 

You better watch out
You better not cry
Better not pout
I'm telling you why 
Sofie the vampire is coming to town
She's making a list
And checking it twice;
Gonna find out Who's naughty and nice
Sofie the vampire is coming to town
She sees you when you're sleeping
She knows when you're awake
She knows if you've been bad or good
So be good for goodness sake!
O! You better watch out!
You better not cry
Better not pout
I'm telling you why
Sofie the vampire is coming to town
Sofie the vampire is coming to town



Om en timma kommer syrran. Vi skall hem till mamma och fika och smida planer inför pappas 60-årsdag. 60 år. Usch. Det låter gammalt...

  

Älskar den här bilden!
Det är min pappa när han är förberedd för första skoldagen, tror jag.
Såååå söööööööt!!


Kommentarer
Postat av: jenny

åh,vilken fin bild!! det är så roligt att se på bilder när ens mami o papi är små. verkligen jättefin. älskar denna sången med. du är påhittig du. :) puss

2009-10-30 @ 14:14:50
Postat av: Linnea

Vad lika ni är! Munnen är identisk!

Vampyr... vad spännande =) Själv ska jag vara häxa... med våfflat hår, vitt puder och röda läppar. Hehe...

Postat av: Mary

Underbart fin bild! :)

2009-10-31 @ 11:44:12
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback