I just can't get enough

... av fylla-i-listor.

VISSTE NI...?

att jag vill köpa sommarklänningar i mängder.
att jag har en rolig sak att vänta ikväll.
att min senaste kyss var igår.
att jag lyssnar mycket på Christer i P3.
att jag funderar på hur livet ser ut om ett år! 
att jag pratar för mig själv ibland. 
att jag inte gillar idrottshallar.
att min första riktiga kyss är ett roligt minne.
att jag avskyr när folk snackar så jääävla gott om sig själva och så nedvärderande om andra.
att kärlek är så himla fint.
att jag gillar ost på mackan (med gruka och aromat) numera! En riktig sensation faktiskt.
att jag alltid kommer att vara sjukt nostalgiskt lagd.  
att jag är förälskad i min randiga-rosett cardigan.
att sist jag grät ville jag verkligen gråta.
att min mobiltelefon är min enda telefon. 
att när jag vaknar på morgonen så är det till tonerna av Tingsek på mobilen. 
att innan jag går och lägger mig brukar jag ställa mobilen på väckning.
att jag just nu tänker på att jag är hungrig.
att i morgon kommer jag kanske ta en fika hos mormor.
att jag hoppas sommaren blir lika fantastisk som den förra året.
att jag verkligen vill ha ljumma sommarkvällar NUUUUUUUUU!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback