Vive la France

Älskar La redoute reklamen för att:
- Låten är bra.
- Franska är snyggt.
- Reklamen får mig att tänka på ett vårigt Frankrike (och det går inte att motstå). 

... fast jag älskar ett vårigt Italien ÄNNU mer!
Eller rättare sagt: Jag älskar Italien mest hela tiden.  



Den 29 april är det exakt TRE år sedan jag och Emely luffade runt i dessa underbara länder.
Snart är det Lina och hennes vänners tur att ge sig iväg på tågrälsarna. Jag är sådär lite lagom avundsjuk.



Jag får drömma om Magaluf och Skiathos istället!

Kommentarer
Postat av: elin

3 ÅR SEN!!! HERREGUD!!!

Vart tar tiden vägen?

Postat av: MYMiC

Åh, jag älskar också låten :D

Vet du vad den heter?

2010-04-27 @ 10:45:05
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback