Allt händer i augusti

Varför händer allt alltid i augusti?! Veckorna och helgerna är smockade med "aktiviteter" och en sak får väljas bort för en annan eftersom det händer samtidigt. Jenny hade en teori om att folk inser att de inte fått tummen ur till att utföra de planer de hade i sikte i juni och juli. Då är det bara augusti som kvarstår av sommaren och ljuset innan hösten och mörkret gör sitt intrång. Jag är beredd på att fullt ut hålla med henne. Så måste det helt enkelt vara.


Skiathos var förresten underbart! Åt på nya restauranger varje dag, badade i underbart vatten, besökte olika stränder, åkte båt, drack drinkar och vin och Mythos, njöt av underbart mysiga gränder samt lyckades med konststycket att få en katt till att bajsa och kissa mig i huvudet. Mindre kul dock.








Sen vi kom hem från resan har jag jobbat, grillat med min fina familj, fått höra om Caroline och Staffans vistelse i Vietnam samt spelat lite golf och badat jacuzzi. Sommaren fortsätter!  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback