Konsumenten



Dagen har spenderats i Ullared med Maria, Lisa och Matilda! Fyndade på som bara den. Kom hem med två välfyllda, tunga påsar. Har pillat i ordning med allt nu. Det är det roligaste. Lägga upp alla varorna på sängen, se vad jag köpt, hissa och dissa inköpen och sedan placera dem där de skall vara. Jag är sjuk. 

Ikväll har jag myskväll med mig själv. Har tagit en lång dusch, krypit i myskläderna, laddat med cola, lantchips + häxvrål och väntar på att sätta in The Duchess i dvd-spelaren. Ett köp från idag. Kostymdrama med Kiera Knigthley. Jag har dock svårt för henne, men what the fuck, filmen kan vara bra ändå! 

Det verkar i övrigt som att det blir en helt vit helg. Skönt, det var längesen sist. Kroppen behöver renas lite.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback