Gott nytt!

Igår hade vi litet kalas här för Oscar och Lina som fyllde 24 år. Köpte tårta från Majgården, bjöd på mitt julbak och serverade kaffe för första gången i servisen som jag samlat på mig under uppväxten. Att få koppar, fat och skedar uppskattade jag inte då, men det var kul att kunna använda allt nu! Det börjar ju bli inne med "mormors-servis" igen. Om inte alltför lång tid är det min tur att fylla 24. Då är det ett år kvar till 25. Herregud. Nog om det.

Idag skall vi ringa in det nya året. Det kommer vi att göra hos Björn i Vallda. Hoppas på en kul kväll!


Kommentarer
Postat av: jenny

ah,man får ju inte ångest eller så när du skriver så. jag som redan är löjlig på den fronten. jeeezuz. men år 24 blir ett fantastiskt år med mycket skoj o fester. gott nytt år min fantastiska vän <3

Postat av: elin

Såg "Vi blev godkända..." inlägget!! GRATTIS!! Grymt bra jobbat Sofie!! Nu är det inte lång tid kvar! PUSS

2011-01-01 @ 12:44:58
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hur ser den servisen ut??? Spännande!

Hoppas ni hade trevligt igår!

2011-01-01 @ 13:38:29
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback