Julklappstips

- för dom som har pengar.

När jag var hemma hos Josefin och skrev på x-arbetet förra veckan hade vi väldigt roliga pauser i pluggandet. Hon har nämligen Kinect (tillhörande Xbox) hemma och hade precis fått Dance central i en för tidig julklapp. Ni som ser på Vem kan slå Fredrik och Filip kunde se hur Filip dansade loss till detta spel mot en utmanare för typ två veckor sedan. Vad är mitt utlåtande då? Herregud vad kul det var! Det var som att vara tillbaka i danssalen och följa en ledare. Konsollen kan läsa av när man gör fel och rätt rörelser och man behöver inga kontroller till utan alla rörelser man gör läses av. Som i Wii fast mycket bättre, för när jag rör alla mina kroppsdelar noterar spelet detta. Galet. Och roligt. Jag vill ha!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Har sett den på reklamen! Verkar verkligen sjukt roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback