On speed

I veckan som gått har jag varit så sjukt speedad. Har inte kunnat slappna av och varva ner alls. Plugg, plugg, plugg, examen, jobb och julstök har varit i mitt huvud. Spenderade gårdagskvällen ensam med hockeypulver, skumtomtar, julmust och en 3 timmar lång Catherine Cookson film. Det behövdes, börjar komma tillbaka till jorden nu.

Imorgon kommer jag och Josefin skicka in x-arbetet efter de sista ändringarna som vi gjort. Det kommer att bli SÅ skönt att få släppa det. Fast då är det dags att hoppa på nästa grej. Credot - mitt pedagogiska ställningstagande som handlar om min utveckling under och efter 3,5 års utbildning. Credot ska vara inne den 3 januari. Puh! Som om det inte är nog har vi ytterligare uppgifter att göra över jul. Ska välja ut en händelse som skett under praktiken och koppla ihop den med referens till fyra olika böcker. Fyra böcker som jag inte ens har och inte vet hur jag ska få tag på, för jag tänker INTE åka ner till Varberg och kopiera. Vad gör jag? Allt på Fyren är utlånat. Pedagogens bibliotek kanske? Grejen är den att jag inte ens orkar bry mig. Fortsättning följer...       

Kommentarer
Postat av: Lisa

Säg vilka det är så kan jag hämta dem på pedagogiska biblioteket. Hänger ändå där mån, tis denna vecka! Om du inte har vägarna förbi gbg det vill säga :) Jag har vägarna förbi kba i julhelgen iaf så det är inga problem att droppa dem hemma hos dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback