Strålande jul

Saker och ting börjar lugna ner sig som smått. X-arbetet mejlades in idag, jag fick skrivit färdigt Credot och ängeln Lisa skulle se om hon kunde få tag på böckerna (som jag behöver) på Pedagogen. Jag har dessutom köpt alla julklappar och julstökat färdigt det mesta här hemma, så nu är julen mer än välkommen!

Nu skall jag läsa Chic-tidningen som jag fick när jag köpte en julklapp på Indiska. Positiv överraskning!



Sprider lite julstämning också med denna låt som önskades mest i Musikhjälpen 2010, om jag förstått det hela rätt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Wohoo, arbetet inlämnat! Bra jobbat vännen! :D

Postat av: Lisa

Nemas problemas Soffipropp! Anytime! :D

2010-12-20 @ 23:14:32
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback