The End

Idag har jag och Josefin slitit som djur med att få till små pillet vi har kvar av x-arbetet. I början av dagen trodde vi att det var en baggis och skulle bli gjort på typ två, tre timmar. Vi hade fel. Satt från halv nio till halv fem. Fast om vi ser till hela arbetet så är det faktiskt bara två dagar som vi suttit så länge. Har gått så sjukt bra att jobba tillsammans och nu ser vi slutet på det, tjoho!

Dagens fråga: Vad hände med miljonsatsningen på tågtrafiken det här året?! Av 10 resor med tåget är det i tid 1 gång. 10%. Det är inte okej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att se ett slut på det! Du får ge mig lite tips om det är något speciellt man bör tänka på! Är iofs ett år kvar för mig till det är dags, men ändå!



Sveriges tågtrafik är regeringens sorgebarn.."Hallå det är vinter VARJE år, vi bor faktiskt i Sverige, det kan inte komma som en chock every year!" Skulle jag vilja säga till Maudan. ;p

Postat av: elin

HEJA SOFIE & JOSEFIN!

2010-12-03 @ 13:12:28
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback