Disträää

Jag har köpt tulpaner! Måste haft en vaxpropp eller nåt i örat när jag skulle betala för dem, följande dialog utspelade sig nämligen.

Hon i kassan bah:
- Så ställer du dem i vatten med plasten på i en timma.
Fast det var inte vad jag hörde, utan jag tyckte hon sa:
- Skall jag lägga dem i vatten innan jag packar in dem? (typ)
Jag bah:
- Eeh, nej
Hon bah:
- Jo!
Då gick det upp för mig vad det vad hon egentligen sagt, men som jag hört fel på.
Vi bah:
- Hehe!

Det är det mest spännande som hänt mig idag. 



Kommentarer
Postat av: Mary

haha, vilken berikande dag du har haft, och imorgon kommer det bara gå utför, haha! PARTY!! :D

Postat av: elin

söt!

2010-01-14 @ 19:16:49
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: jenny!

hihi!! sånt är lite småpinsamt,men skoj!! jag ska med köpa tulpaner. vita, det blir snyggt till våran nyårsdukning!

2010-01-14 @ 21:19:41
Postat av: L

hihihi! Du e la söt!

2010-01-15 @ 14:11:40
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback