Kalas och uppdatering

Idag blir det kalas hos mamma och pappa. Släkten kommer och firar 60 åringen. Det har verkligen varit något nästan varje dag hela denna julen. Man får liksom aldrig någon chans att bara vara. Skall bli skönt att få återkomma till det.

På måndag börjar skolan igen. Då är det utställning som gäller. Pratade med Josefin förut och fick lite uppdatering. Jag hade inte ens någon koll på vilken tid som vi börjar. Har blivit helt väck den här "lediga" månaden. Har nästan glömt av vad det är vi skall ställa ut. Kan vara bra att få koll på sakerna. Det är ju ändå en examination och troligtvis kommer det utomstående folk, lokaltidningar och grejer. Skall bli skönt och kul att börja en ny kurs sedan! Då blir det matematik och läs- och skrivinlärning, typ. Yesyes.    

Kommentarer
Postat av: Lisaa

Man blir dåligt på spontanitet när man har så mycket inplanerat kan jag känna. Det känns nästan konstigt när man inte har någon aning om vad som händer till helgen till exempel. Men det är skönt och bara få göra det man känner för mest av allt. Oftast titta på film och äta något gott, tycker jag! =D Jag ska också ha läs -och skrivinlärning denna terminen! Lycka till på utställningen! Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback