Reddish

Idag slapp vi sitta hela dagen på utställningen. Vi hade nämligen delat upp studiegruppen, så ena halvan satt förmiddagen och andra halvan (min tur) satt eftermiddagen. Eftermiddagen var typ lika död som gårdagen. Men på förmiddagen hade det tydligen hänt grejer. Några barngrupper var där och härjade runt och gjorde förtjusta utrop. Dessutom fick utställningen besök av en borgmästare från nån stad i Tyskland. Han var i Varberg på möte med ägaren av Campus, eller nåt. Han var tydligen imponerad och väldigt intresserad av integrationen i de svenska skolorna.

Nog om det.

Jag har upptäckt nåt nytt med mig själv. När jag äter stark mat med chilli i svullnar min näsa upp och blir lika röd som Rudolfs. Whaaat?! Det har hänt två eller tre gånger nu. Väldigt skumt. Jag älskar ju stark mat.  

Kommentarer
Postat av: Joakim W

Allergisk mot någon krydda kanske?

Postat av: Lisa

Min näsa börjar alltid rinna när jag äter stark mat. Irreterande med svullen näsa, det är ju inte så snyggt liksom :p

Men vad gör man. Min näsa blir röd så fort det är minusgrader när jag är ute så jag är inte heller så snygg just nu. haha

Looking forward to friday! Pussis

2010-01-12 @ 18:31:31
Postat av: zzara

haha Rudolf =)

2010-01-12 @ 20:37:49
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback