Resivrig

Jag har fått nille på resor! Kanske för att det var så lite av den varan förra året. Planerar i alla fall en weekend i vår med Oscar. Det lutar åt Prag eller Venedig. Får se vad som lockar mest. Har dock varit en del i Italien men aldrig i Tjeckien, och Venedig kommer man ju ändå åka till nån gång. Men vi får se. I början av sommaren blir det även en resa till medelhavet med tjejerna. Sol, schteeek och drinkar. Dessutom funderar jag och Oscar på att göra en resa till annan kontinent precis efter att jag tagit examen om ett år. Får passa på innan jobb kallar. Dominikanska republiken lockar... Finns massa braiga temaresor att göra (gött att hålla sig till om man, som jag, är bekväm och inte speciellt äventyrslysten). Vecka 1: se och uppleva, vecka 2: slappa och gotta sig. Låter inte alls fel. 

Som sagt... nille på resor.


   


Kommentarer
Postat av: Maria

OOH, ut och res! Res så mycket som det bara går och så länge ekonomin finns! :D

Postat av: jenny!

jaa!! men det är precis det jag och sebban hade tänkt också nästa vår. vi (jag mest :p) är sugna på miami,bahamas,cuba och jamaica..låter la gött!! kör på dominikanska. Det är du värd!

2010-01-10 @ 21:35:00
URL: http://jms.blogg.se/
Postat av: Maria J

Jag tycker helt klart prag, vi var på båda ställerna i sommaraas, och venedig är överskattat..:)..haha..Prag är otroligt romantiskt, och det finns mycket att se..

2010-01-20 @ 20:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback